-
היכן אוכל למצוא את תוכנית התעריפים שלי בחשבונית החודשית?
- תוכנית התעריפים נמצאת תחת קטגורית "תשלומים וזיכויים חודשיים" בדפי הפירוט בחשבונית שלך. בנוסף, תוכל לראות את התוכנית שלך באזור האישי - my Partner באתר, ולהתעדכן בניצולת החבילה שלך במהלך החודש.
-
במידה ודיברתי יותר מהדקות הכלולות בחבילה שלי, היכן אמצא את החיובים בחשבונית?
- חיובים עבור שיחות, sms או גלישה, שבוצעו מעבר לכלול בחבילה מופיעים תחת קטגורית "חיובים לפי שימוש" בחשבונית. כמו כן, תוכל תמיד להתעדכן במצב החשבון העדכני שלך באזור האישי - my Partner באתר, או במכשיר ה-פרטנר שלך, או באמצעות 1010* ממכשירך, ולהישאר עם אצבע על הדופק.
-
איך אני יודע כמה דקות מחבילת הדקות כבר ניצלתי?
- תוכל למצוא מידע זה במצב החשבון העדכני שלך באזור האישי - my Partner באתר או במכשיר ה-פרטנר שלך, או באמצעות 1010* ממכשירך.
-
מה הם חיובי "שירותי מידע ותוכן" בחשבונית שלי?
- חיובים על שירותי מידע ותוכן יכולים להיות עבור הורדת שירים, רינגטונים, משחקים ואפליקציות שהורדת למכשירך או עבור צפייה בערוצי טלוויזיה, VOD של סרטים או פרקים מתוכניות טלוויזיה. כל אלו ועוד הם שירותים שניתנים ע"י פרטנר.
בנוסף, באפשרותך ליהנות משירותים נוספים שלא ניתנים ישירות ע"י פרטנר אלא על ידי ספקים חיצוניים לדוגמא: הצבעות לתוכניות טלוויזיה, מידע על תחבורה ציבורית, קבלת שאלות טריוויה למכשירך ועוד. במקרה ונעשה שימוש בשירותי מידע ותוכן של ספק תוכן חיצוני, החיוב יופיע בחשבונית החודשית, אולם, בכדי לברר פרטים נוספים על חיובים אלה, יש לפנות ישירות לספקי התוכן. את פרטי ההתקשרות עם ספק התוכן תוכל למצוא בחשבונית החודשית.
-
ביטלתי בחודש שעבר שירות, למה אני עדיין רואה עליו חיוב בחשבונית?
- ביטלת את השירות במהלך תקופת החיוב, לכן מה שאתה רואה זהו חיוב חלקי עבור אותו שירות, עד נקודת הזמן בו ביטלת את השירות.
-
איך אני יכול לדעת כמה תרם כל מנוי לחשבון החודשי?
- בעמוד השני של החשבונית תוכל למצוא טבלה המרכזת את התפלגות החיובים בחשבונית על פי המנויים שלך ושירותים נוספים תחת חשבונך, במידה ויש (לדוגמא, שירותי הטלפון הביתי של פרטנר או שירותי האינטרנט).
-
מה ההבדל בין לקוח ומנוי בחשבונית?
- לקוח הוא הגורם המשלם את החשבון, כפי שרשום במערכות פרטנר.
מנויים הם מספרי פרטנר תחת הלקוח המשלם.
-
איך אני יכול לדעת מהו מחזור החיוב שלי, ומתי צפויה להופיע החשבונית החודשית באזור האישי באתר?
- מחזור החיוב אליו אתה שייך, מופיע בעמוד הראשון של החשבונית בצורה ברורה ובולטת. במקביל, באפשרותך להיכנס לחשבון שלך באזור האישי באתר, ולראות מהו מחזור החיוב שלך, להתעדכן במצב חשבון עדכני, ולנהל מעקב אחר החשבון השוטף שלך.
החשבונית האחרונה, אמורה להתעדכן במערכות כחמישה ימים ממועד סגירתה, ותוכל לצפות בה עוד בטרם נשלחה אליך בדואר.
-
כמה נפח ניצלתי מחבילת הגלישה שלי? / כמה ניצלתי מחבילת התוכן שלי?
- את המידע תוכל למצוא במצב החשבון העדכני שלך באזור האישי - my Partner באתר או במכשיר ה-פרטנר שלך, או באמצעות 1010* ממכשירך .
-
רכשתי מכשיר ושילמתי עבורו בחשבונית, אך אינני רואה את ההחזר הכספי עבורו. מדוע?
- ההחזר הכספי ניתן לך כהטבה על רכישת מכשיר וההצטרפות לרשת פרטנר כמפורט בתנאי ההצטרפות. ההחזר הכספי ניתן בכל חודש בחשבונית של החודש העוקב למשך 36 חודשים, בתנאי שעמדת בתנאי ההחזר. סך ההחזרים מוגבל למחיר המכשיר. ההחזר הכספי לא ניתן לצבירה או להעברה.
-
כיצד ניתן לשלם חוב?
- כדי לשלם חוב חייג בכל זמן שנוח לך ל-4488* ממכשיר ה-פרטנר או 054-6990502 מכל מכשיר. בנוסף, באפשרותך לפנות לאחד ממרכזי השירות ולשלם את החוב במזומן, בהמחאה, בהוראת קבע או בכרטיס אשראי. תשלום שאינו במזומן כרוך בעמלה. כמו כן, ניתן לשלם במזומן גם בסניפי בנק הדואר.