חבילות סלולר, אינטרנט ביתי ומכשירים סלולריים -Partner

שאלות
ותשובות

לא רכשתי את המכשיר בפרטנר, האם אני זכאי להצטרף לשירות?


האם צריך להכניס את המכשיר לבדיקה לפני ההצטרפות לתכנית?

ממש לא, הנך יכול להצטרף מידית לתכנית אך חלה על מכשירך תקופת אכשרה של 90 ימים (למעט תכנית more fix 40 שם לא תחול תקופת אכשרה).
לאחר סיום תקופת האכשרה מיום ההצטרפות ניתן להכניס את המכשיר לתיקון במידת הצורך.


מתי לא חלה על המכשיר תקופת אכשרה?

במידה והנך עומד באחד מהתנאים הבאים:
1. מכשיר שנקנה בפרטנר ב- 14 הימים הקודמים
2. ביצוע בדיקה מוקדמת של תקינות המכשיר וקבלת אישור על ביטול תקופת האכשרה
3. מכשיר שהיה רשום לשירות אחריות ותחזוקה ומעוניין לבצע מעבר לשירות אחריות ותחזוקה החדש


האם אני יכול לתקן את המסך בטווח תקופת האכשרה?

אתה יכול לתקן את מכשירך המחיר המחירון המוצג באתר. לאחר התיקון תקופת האכשרה בהתאם לתנאי התכנית תסתיים גם אם לא חלפו 90 הימים, ותוכל להנות מתיקונים עתידיים בעלות מוזלת.
בתכנית more fix 40 לא תחול תקופת אכשרה ותוכל להפקיד את מכשירך לתיקון באופן מידי


אם נרשמתי עם מכשיר אחד, והחלפתי מכשיר תוך כדי? מה עלי לעשות?

האחריות מעודכנת על מכשיר ומספר סידורי, ניתן לצרף לכל מכשיר אשר נתמך בשירות את שירות אחריות ותחזוקה. לביצוע החלפה יש לפנות לנציג שירות.
לתשומת ליבך, במידה והמכשיר אינו עומד בתנאי ביטול תקופת האכשרה, המכשיר החדש יכנס לתקופת אכשרה.


האם כלל המכשירים בפרטנר נתמכים בשירות?

כן, מלבד דגמי ה"סופר פרימיום"- iPhone X ,iPhone XS ,iPhone XR ,iPhone Xs max. רשימת המכשירים עשויה להשתנות, לפרטים אנא פנה לנציג.