Partner המשרות הכי חמות בפרטנר

דרושים לפרטנר

אנו מזמינים אותך להצטרף למשפחת פרטנר וליהנות מסביבת עבודה נעימה, מתקדמת וחדשנית.
חברת פרטנר נבחרה לחברה שהכי טוב לעבוד בה בישראל כבר 12 שנים ברציפות בקטגורית הסלולר.
כ 82% מכלל התפקידים הנפתחים אצלנו מאוישים ע"י עובדים שהתקדמו מתוך הבית. 
אנו מתחייבים לשמור על דיסקרטיות מלאה, משרות הדרושים מיועדות לגברים ונשים כאחד.

נכון לתאריך27/01/2020

בוא/י להצטרף אלינו לנבחרת הפרונטלית!

מתן שירות פרונטאלי במרכז השירות והמכירה!!! . נציגי השירות והמכירה מספקים ללקוח חווית שירות מקיפה בכל התחומים כגון: מידע ומעבר בין תוכניות, שדרוגים ומכירה. בואו לחוות סביבת עבודה דינאמית וצעירה עם אפשרוית להתפתח ולגדול בחברת התקשורת המובילה בישראל.

  • כישורים נדרשים:
  • אוריינטציה שירותית ומכירתית.
  • יכולת ביטוי , שירותיות, יכולת עבודה בצוות.
  • הכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת.
  • נכונות לעבודה במשמרות (5-6 משמרות בשבוע).
לפרטים
נכון לתאריך27/01/2020

בואו להתחיל את הקריירה שלכם כבר עכשיו בחברת פרטנר!

לנבחרת השירות והמכירות של המוקד שלנו בבאר שבע דרושים /ות מועמדים /ות עם אוריינטציה מכירתית שאוהבים /ות אנשים! אצלנו תיהנו משכר מתגמל, משמרות נוחות, אפשרויות קידום, ארוחות מסובסדות, תנאים סוציאליים מצוינים ועבודה באווירה משפחתית ונעימה ומערך הסעות רחב (ישובי עוטף ב"ש) על חשבון החברה! בנוסף תוכלו ליהנות למה אתם /ן מחכים /ות? שילחו קו"ח עכשיו!

  • כישורים נדרשים:
  • תודעת שירות גבוהה
  • כושר ביטוי גבוה
  • יכולת מכירה
  • הכרות עם סביבה ממוחשבת
  • זמינות לקורס הכשרה
לפרטים
נכון לתאריך27/01/2020

נציגי/ות תמיכה טכנית למוקד התמיכה בב"ש JB[189]

לנבחרת הטכנית של מוקד התמיכה שלנו בבאר שבע דרושים אנשים כמוך! אצלנו תיהנו מקורס CCNA על חשבון החברה בותק שנה! שכר מתגמל, משמרות נוחות, אפשרויות קידום, ארוחות מסובסדות, תנאים סוציאליים מצוינים, עבודה באווירה ונעימה. והסעות מדימונה, נתיבות ונקודות איסוף נוספות על חשבון החברה! למה אתם מחכים? שילחו קו"ח עכשיו!

  • כישורים נדרשים:
  • היכרות בסיסית עם עולם האינטרנט, מערכות הפעלה, תוכנות דואר, ראוטר, מודם וכד’.
  • יכולת מתן שירות ברמה גבוהה
  • מוטיבציה לצבירת ניסיון וקידום בעולם הטכני
לפרטים
נכון לתאריך27/01/2020

דרושים/ות נציגי/ות שליטה ובקרה JB[40]

המשל"ט הינו מוקד on line התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחות החברה והטכנאים בשטח בנושאי תיאום התקנות וקריאות שירות טיפול בלקוחות החברה במעמד ביקור הטכנאי עבודה תפעולית מול הטכנאים עדכון סטאטוסי טיפול במערכת עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים

  • כישורים נדרשים:
  • נסיון בעבודה עם office - חובה
  • ניסיון קודם כנציגי תמיכה טכנית/נציג שליטה ובקרה בחברת תקשורת-יתרון
  • היכרות עם עולמות האינטרנט-יתרון
  • משרה מלאה/משרת הורה/סטודנט (מינ' 4 משמרות)
  • העבודה ממטה החברה בראש העין
לפרטים
נכון לתאריך27/01/2020

מנהל/ת תחום מניעה וגביה

אחריות על ניהולי תהליכי אשראי, מניעה וגביה בחברה: ניהול מודלי סיכוני אשראי ואישורי עסקאות הגדרה וניהול תהליכים למניעת חובות הגדרה וניהול תהליכי גביה וצמצום מצבת החוב ייזום וביצוע בקרות לצורך שיפור מתמיד בתהליכי אשראי וגביה ממשק עבודה שוטף ואינטנסיבי מול חטיבות הקו

  • כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה –חובה
  • ניסיון בעולמות אשראי וגביה- חובה
  • ניסיון ניהולי שנתיים לפחות - חובה
  • אנליטי, יכולת ניתוח והסקת מסקנות
  • אקסל ו - PP ברמה גבוהה- חובה
  • יכולת לבצע מספר רב של משימות במקביל
  • יכולת ירידה לפרטים, דיוק, סדר וארגון
  • תודעת שירות גבוהה
  • העבודה במשרה מלאה בראש העין, עם נכונות לשעות עבודה מאומצות
לפרטים
MachineName = VMWEBCMS2