SmartUp

השיטה החדשה ליהנות מסמארטפון חדש כל שנה ללקוחות כל החברות
לגלילה מטה לחץ כאן
בוחרים את הסמארטפון שהכי אוהבים מאחד המסלולים
  התשלום החודשי למשך 12 חודשים לפחות * בכפוף לתקנון המבצע

מעוניינים בסמארטפון חדש בכל שנה?

השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם או חייגו 1800-054-034
שלח
איך עובדת שיטת SmartUp?
  • 1
    בוחרים מסלול החל מ- 49.90 לחודש
  • 2
    בוחרים את הסמארטפון שהכי אוהבים
  • 3
    כעבור שנה בוחרים אם להתחדש בסמארטפון מתקדם או להפסיק את המסלול
עברה שנה? החל מעכשיו כל האפשרויות פתוחות בפניכם
  • 1
    מחזירים את המכשיר במצב תקין ומתחדשים במכשיר חדש
  • 2
    מסיימים את המסלול - מחזירים את המכשיר ומפסיקים לשלם
  • 3
    להמשיך עם המכשיר ולהחליף בכל עת. בתום 36 חודשים המכשיר בבעלות הלקוח
יש לכם שאלות?

יש לכם שאלות נוספות?

  • מה זה SmartUp?
    בגדול, זה להתחדש בסמארטפון חדש כל שנה, ובאריכות זה בעצם להפסיק לחשוב אלף פעמים לפני שמתקדמים לסמארטפון חדש, אלא להתחדש בלי ייסורי מצפון, נשמע טוב מדי בכדי להיות אמיתי? אז "ברוכים הבאים" למציאות החדשה. מציאות שבה השליטה לגמרי בידיים שלכם! הצטרפתם ל- SmartUp ואחרי שנה אתם בוחרים מבין האפשרויות הבאות: 1. מחזירים את הסמארטפון המשומש כשהוא במצב תקין ומקבלים דגם חדש ומתקדם יותר 2. נשארים עם אותו המכשיר, אפשר להחזיר בכל עת (השארתם אצלכם? בתום 24 חודשים נוספים הוא לגמרי שלכם..) 3. התחרטתם מאיזושהי סיבה? תוכלו להחזיר את הסמארטפון לאחר שנה לפחות , לסיים את המסלול ולהפסיק לשלם.
  • למה שווה לי להצטרף ל- SmartUp?
    כולנו זוכרים ואוהבים את ההרגשה הכיפית הזו, לפתוח קופסא חדשה ולהוציא ממנה סמארטפון חדש ומתקדם. רק מה הבעיה? מתישהו, אתם מתחילים לפזול למכשיר חדש יותר ולא נעים לכם מהמכשיר שלכם ומהכיס.. כי כמו שאנחנו מכירים אתכם, יכול להיות מאוד שיש לכם אוסף של מכשירי טלפון ישנים במגירה בבית שהייתם משוכנעים שתמכרו או שתעשו איתם משהו טוב אחר... שלא קרה. אז למה להמשיך כך? מהיום, מצטרפים לאחד ממסלולי SmartUp ונהנים מסמארטפון חדש כל שנה ללא נקיפות מצפון.
  • אני חייב/ת להיות לקוח של פרטנר כדי להצטרף למסלול?
    ממש לא... השירות פתוח ללקוחות כלל החברות!
  • מה האותיות הקטנות? מה הקאטצ'?
    SmartUp נשמע טוב מדי בכדי להיות אמיתי? זה באמת מפתיע, אך זו המציאות. כל מה שצריך לעשות זה להחזיר את המכשיר לאחר שנה לפחות במצב תקין.
  • מה היתרונות של מסלול ה smartUp מול רכישה רגילה?
    ב- SmartUp ניתן להתחרט אחרי שנה , להחזיר את המכשיר ולהפסיק לשלם עליו. כמו כן, רק במסלולי SmartUp אפשר להנות מסמארטפון חדש בכל שנה ובמחיר חודשי קבוע. החלטתם להשאיר את המכשיר אצלכם? לאורך כל המסלול תהייה לכם אחריות ללא עלות נוספת.
  • מה עושים במידה והצטרפתי למסלול וכבר לאחר חצי שנה אני מעוניין להפסיק?
    לאחר 12 חודשים כל האפשרויות עומדות בפניך. כמובן שתוכל להחזירו בכל עת, אך מאחר והמינימום לתשלום הוא שנה, יידרש ממך לשלם את היתרה עד לתום 12 החודשים.
  • איך אני מתחדש בסמארטפון חדש בכל שנה?
    זה מאוד פשוט. מגיעים לחנויות פרטנר, מחזירים את הסמארטפון הישן כשהוא תקין , בוחרים את הסמארטפון החדש שהכי עושה לכם את זה לפי המסלול בו אתם נמצאים ויוצאים להשוויץ לחברים. ו... הי! אם בא לכם סמארטפון ממסלול אחר מזכירים לכם שאחרי שנה כל האופציות פתוחות עבורכם * המבצע לא יוצע בעיר אילת
  • מה קורה אם לא יצא דגם חדש של המכשיר שנמצא ברשותי בשנה הבאה?
    אנו מתחייבים לספק את הפתרון הטוב ביותר עבורך מבין הפתרונות הקיימים. במידה ולא יצא דגם חדש של המכשיר שברשותך, נדאג להוסיף דגמים אטרקטיביים במסלול שלך או שתוכל לבחור מסלול אחר.
  • האם מדובר במכשירים משומשים או מחודשים?
    מדובר אך ורק מכשירים חדשים לחלוטין.
  • אתם מחליפים כל מכשיר בכל מצב?
    על מנת להתחדש במכשיר חדש ולהמשיך במסלול SmartUp לאחר שנה, יש צורך בהחזרת המכשיר כאשר הוא תקין, בהתאם לתקנון.
  • האם יש התחייבות למסלול?
    מסלולי SmartUp הינם בתשלום חודשי לשנה אחת לפחות. בתום שנה כל האפשרויות בפתוחות בפניך, כולל החלטתך להחזרת המכשיר וסיום המסלול.
  • מה קורה אם עברו 15 חודשים ועדיין לא החלפתי את הסמארטפון?
    לאחר שהסתיימה שנה ,אתה והסמארטפון שלך מוזמנים למרכזי השירות שלנו בכל זמן שתרצה, תוכל להחזיר את הסמארטפון שברשותך כשהוא תקין ולהתחדש בסמארטפון מתקדם יותר
  • איפה ניתן להצטרף למסלול?
    בכל מקום שתבחר: אתר הבית , רשת חנויות פרטנר בפריסה ארצית (פרט לאילת), ובטלפון ב- 1800-054-054.
  • האם ניתן להצטרף למסלול גם בקניה אינטרנטית?
    בוודאי. אתה מוזמן להיכנס לאתר פרטנר גם מהטלפון הנייד שלך ולהצטרף למסלול
  • למי אפשר לפנות אם יש עוד שאלות?
    נציגינו זמינים עבורכם בכל הערוצים : בפייסבוק, ב-1-800-054-054 במרכזי השירות (פרט לאילת) ובאתר החברה
  • איך ניתן לבצע את החיוב (אשראי/מזומן/הוראת קבע)?
    התשלום מתבצע באמצעות החשבונית החודשית. ניתן להגדיר כל אמצעי תשלום : כרטיס אשראי או הוראת קבע בנקאית , למעט אתר הבית , שם ניתן להגדיר כרטיס אשראי בלבד.
  • האם יש הנחה ללקוחות פרטנר?
    מאחר והמבצע הינו ללקוחות כלל החברות – כך גם המסלולים – ללא הבדל.
  • מה כולל המחיר החודשי?
    • סמארטפון חדש כל שנה
    • אחריות לאורך כל המסלול
    • אפשרות להתחרט אחרי כל שנה
    • תמיכה טכנית טלפונית 24 שעות ביממה ע"י מומחי הסמארטפונים שלנו
    • תמיכה מלאה בהעברת הזכרונות והמידע מהמכשיר הישן במרכזי השירות
  • האם התשלום עבור השירות כולל גם שיחות, הודעות או גלישה סלולרית?
    לא, השירות כולל סמארטפון בלבד. עפ"י חוק, לא ניתן לקשור בין שירותים סלולריים לסמארטפונים, מה גם שהשירות זמין ללקוחות כלל החברות.
  • אם עברה שנה ולא החלפתי, האם אפשר להחליף אחרי?
    בוודאי. הבחירה אצלך. לאחר תום 12 החודשים הראשונים תוכל להגיע לרשת חנויות פרטנר בכל רגע נתון , להחזיר את המכשיר במצב תקין ולהתחדש במכשיר חדש. שים לב: במידה והשלמת 36 חודשים במסלול – התשלומים נפסקים, המכשיר עובר לבעלותך ולא תידרש להחזירו.
  • האם כל הנתונים שיש לי בטלפון נמחקים או שמעבירים לי אותם למכשיר החדש?
    אנו מעמידים לרשותך מוקד טלפוני 24 שעות ביממה של מומחי הסמארטפון שלנו. הם יוכלו לסייע בכל הקשור להעברת הזכרונות והמידע למכשיר החדש וכן בכל מרכזי השירות ברחבי הארץ.
  • האם יש אחריות למכשיר במסגרת השירות?
    בוודאי – קיימת אחריות יצרן מלאה במהלך השנה הראשונה, ובמידה ותבחר להשאיר את המכשיר אצלך, נמשיך להעניק לך אחריות מטעם פרטנר