מעבר דירה: מעבר האינטרנט, הטלפון והטלוויזיה בפרטנר בראש שקט מעבר דירה: מעבר האינטרנט, הטלפון והטלוויזיה בפרטנר בראש שקט

רגע לפני שאנחנו מתאימים עבורך את שירותי התקשורת המתקדמים שלנו,נשמח לדעת האם יש לך את אחד מהשירותים שלנו?

שאלות
ותשובות

חץ למטה כמה זמן מראש צריך לתאם התקנה במעבר דירה?


חץ למטה מהן שעות פעילות לצורך הזמנת טכנאי?

שעות הפעילות של מוקד השרות שלנו בימים א' – ה' בין השעות : 8:00-18:00 וביום ו' 8:00-12:00 בצהריים. בשיחה נקבע אתכם את היום והשעות המתאימות לכם.


חץ למטה כמה זמן אורכת ההתקנה?

אז ככה, זה מאוד תלוי לאיזו דירה אתם עוברים ובאיזה סוג תשתית מדובר, הטכנאים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים ויודעים לתקתק עבודה אז כמוהו שלא נשאר אצלכם בבית יותר ממה שנדרש, אבל בדרך כלל זה ייקח בין חצי שעה לעד 3 שעות. ושוב חשוב לציין שצריך שתהיה נוכחות של מבוגר מעל גיל 18 בשעת ההתקנה. בנוסף, חשוב שתעברו על ההודעות שאנחנו שולחים לקראת ההתקנה לפעמים אנו מציינים הערות חשובות לתשומת ליבכם לקראת הערכות.


חץ למטה האם החשבונית תועבר באופן אוטומטי לתיבת הדואר החדשה?

כאשר אנחנו מעודכנים על מעבר הדירה, אנו שואלים אותך האם יש צורך לעדכן גם את כתובת החשבונית ומעדכנים בהתאם כמובן בזמן הזה תוכל להחליט על קבלת החשבונית בדרכים החדשות והנוחות יותר כדוגמת מייל או סמס מה שיחסוך לך בניירת ולעולם יתרום עצים נוספים.


חץ למטה אם בזמן מעבר הדירה אני מעוניין בשירותים נוספים?

בשיחה עם המוקד שלנו לקראת המעבר לדירה החדשה, אנחנו עוברים איתך על הדרישות וממליצים לך על שירותים נוספים על מנת שהעסקה איתך תהיה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר, מעבר לכך שיש לנו את כלל פתרונות האינטרנט הקיימים היום בישראל, אנו נוכל להמליץ לך למשל גם על הטלוויזיה שלנו כך שתוכל לסגור את כל עסקת התקשורת הביתית לבית החדש במקום אחד.

פרטנר TV ונטפליקס

מתייחס לחבילת פרטנר TV משולבת Netflix בלבד בכפוף לתנאי החבילות המלאים ולתנאי ההתקשרות הכללים לשירותים המסופקים, הניתנים לעיון באתר פרטנר, ובקיומו של ציוד תומך ותשתית תומכת שירות Netflix" Standard", בכפוף לתנאיה המלאים של נטפליקס www.netflix.com ממיר ראשון בחבילה ללא תוספת תשלום. תוספת תשלום עבור כל ממיר נוסף (עד 5) 15 ₪ לחודש צפייה באיכות 4K תתאפשר רק באמצעות מסכים תומכים וכפופה למגבלות טכנולוגיות, תכנים ואפליקציות צד ג׳ עשויים להיות כרוכים בתשלום נוסף שירות הטלוויזיה מאפשר שימוש בעד 5 אמצעי צפייה ללקוח (ממיר, שימוש באפליקציה למכשיר נייד) שירות הטלוויזיה מחייב תשתית אינטרנט במהירות 10Mb לפחות לכל ממיר וכניסת HDMI בכל טלוויזיה בה יותקן השירות

ספק תשתית אינטרנט

בכפוף להתכנות תשתית סיבים אופטיים של פרטנר בכתובת הלקוח ובקיומו של ציוד תומך. בכפוף לתנאי ההתקשרות הכלליים לשירותי האינטרנט ו/או טלפוניה (פנים ארצית) ו/או לחיוג לחו"ל ולתנאי החבילה המלאים תכניות השירות אליהן ניתן להצטרף מותנות בין היתר, בהתכנות הטכנית בנקודת אספקת השירות, במסגרת אספקת שירות תשתית הסיבים, הסיבים האופטיים עשויים להגיע עד בית הלקוח או עד הבניין בלבד בו מוקמת דירת הלקוח בתשתית סיבים: מהירות העלאה והורדה מקסימלית: 300Mb/30Mb ,600Mb/60Mb ,1000Mb/100Mb מהירות הורדה והעלאה מזעריים של 0.01Mb בתשתית VDSL: מהירות הורדה עד 100Mb והעלאה עד 5Mb, מהירות הורדה והעלאה מזעריים של 0.01Mb בתשתית כבלים: מהירות הורדה עד 100Mb והעלאה עד 2Mb, מהירות הורדה והעלאה מזעריים של 0.01Mb החבילות אינן כוללות נתב - נדרש נתב תומך – במכירה: 20 ₪ *36 תשלומים חודשיים (סה"כ 720 ₪), בהשכרה: 25 ₪ לחודש טלפון ביתי הכולל 30 דקות שיחה יוצאות בישראל. תעריף דקה מעבר לכלול בחבילה 0.18 אג' מסופק על ידי פרטנר פתרונות תקשורת נייחים - שותפות מוגבלת והינו בהתאם ובכפוף לתנאי העסקה ותנאי השירות פרטנר רשאית לשנות את תנאי ותעריפי החבילות או לבטלן בכל עת