חבילות סלולר, אינטרנט ביתי ומכשירים סלולריים -Partner

המכשיר נשבר ומרגישים שסוף העולם הגיע?

Partner Careתכנית סלולר הכוללת אחריות והגנה על המכשיר


מתאים לכל סוגי המכשירים הנמכרים בפרטנר
כן, גם אם לא רכשתם אצלנו

תיקון אקספרס חינם תוך שעתיים

טכנאים ומעבדות מוסמכות ע"י היצרנים ועומדים בתקן ISO

תכנית Multi Care כולל תיקון שבר מסך ושליחות חינם
 
 

Care

חבילת סלולר

20GB

  • 5000 דקות + 5000 הודעות
  • 100 דקות שיחה לחו"ל ל 42 יעדים נייחים (ארה"ב וקנדה גם ניידים)
  • אחריות
  • כל תיקוני נזק לקוח כולל שבר מסך במחיר מוזל במיוחד (עד 50%)
  • בטחון מלא של 3 חודשי אחריות מלאה לאחר תיקון המכשיר, למעט תיקון שבר מסך

Care plus

חבילת סלולר

25GB

  • 5000 דקות ו 5000 הודעות SMS
  • 350 דקות שיחה לחו"ל ל 42 יעדים נייחים וניידיים
  • אחריות
  • כל תיקוני נזק לקוח כולל שבר מסך במחיר מוזל במיוחד (עד 50%)
  • במקרה של נזק בלתי הפיך למכשיר רכישת מכשיר זהה בעד 50% הנחה, עד פעמיים בשנה
  • בטחון מלא של 3 חודשי אחריות מלאה לאחר תיקון המכשיר, למעט תיקון שבר מסך
  • שליחות עד הבית חינם (אחת לשנה)
  • תיקון במקום תוך שעתיים ללא עלות
  • כולל שירות הגנה מפני סייבר הטוב ביותר Cyber Guard

Multi care

חבילת סלולר

35GB

  • 5000 דקות ו 5000 הודעות SMS
  • 350 דקות שיחה לחו"ל ל 42 יעדים נייחים וניידיים
  • אחריות
  • תיקון מסך חינם אחת ל- 3 שנים
  • שליחות עד הבית חינם (אחת לשנה)
  • בטחון מלא של 3 חודשי אחריות מלאה לאחר תיקון המכשיר, למעט תיקון שבר מסך
  • כל תיקוני נזק לקוח מוזל במיוחד (עד 50%)
  • במקרה של נזק בלתי הפיך למכשיר רכישת מכשיר זהה בעד 50% הנחה, עד פעמיים בשנה
  • כולל שירות הגנה מפני סייבר הטוב ביותר Cyber Guard
  • הנחת משפחה ברכישת 2 מנויים ומעלה הנחה של 10 ₪ לכל מנוי

שאלות ותשובות



לא רכשתי את המכשיר בפרטנר, האם אני זכאי להצטרף לשירות?


האם צריך להכניס את המכשיר לבדיקה לפני ההצטרפות לתכנית?

ממש לא, לאחר 3 חודשים מיום ההצטרפות ניתן להכניס את המכשיר לתיקון במידת הצורך.


אם נרשמתי עם מכשיר אחד, והחלפתי מכשיר תוך כדי ? מה עליי לעשות ?

האחריות מעודכנת על מכשיר ומספר סידורי , ניתן לצרף לכל מכשיר אשר נתמך בשירות את שירות אחריות ותחזוקה. לביצוע החלפה יש לפנות לנציג שירות.


להצטרפות השאירו פרטים ונחזור אליכם
שלח ››
  • שירות אחריות ותחזוקה כפוף לתנאי שירות אחריות ותחזוקה בכל תכנית בה קיים השירות
  • בתכניות care plus ו- Multi Take ההנחה על מימוש / החלפה במצב של נזק בלתי הפיך (TL)הינה עד פעמיים במהלך כל 12 חודשים (מיום ההצטרפות לשירות)
  • כמו כן, השליחות ממרכז השירות והמכירה לכתובת אשר יבחר הלקוח ללא תשלום אחת לשנה ,הזכאות הבאה תספר החל ממועד ביצוע השליחות הקודמת ולא מיום ההצטרפות לשירות.
  • בתכנית Multi Take תיקון שבר מסך ללא עלות – מתחדש אחת ל- 3 שנים מיום התיקון בפועל
  • השירות בכל התכניות לא כולל מכשיר מדגם iPhone X